علم در زندگی من

هر روز یک مقاله ی علمی زیبا!

علم در زندگی من

هر روز یک مقاله ی علمی زیبا!

حرفهای...

سلام دوستان عزیز!

امیدوارم از محتوا و شکل ظاهر وبلاگ خوشتون اومده باشه!

یه چیزی توی گلوم گیر کرده بود می خواستم بندازمش بیرون! آقاجون سرعت اینترنت اینجا (شهر ورزنه) پنج کیلو بیت بر ثانیهیا خیلی هنر کنه سرعت ده می شه ...تموم شد... من بعضی وقت ها که به اینترنت متصلم تو صفحه ی اینترنتم هیچی نمی یاد... چطوری وبلاگ رو آپ کنم ؟ نمی دونم!!!! ساعتی چهار ساعت هزینه کارت می دم... این مطالب رو کسی می خونه؟ نمی دونم اینا رو کسی نمی دونه ... من فقط لز این اینترنت استفاده می کنم ... بقیه نمی فهمند؟!!! نمی دونم... کی می خواد به داد من برسه... نمی دونم....

دیگه چی بگم؟؟؟ با این مسائلی که مدتیه مکررداره برام پیش می یاد می خوام همه ی گله هام رو بیارم تو وبلاگ تا همه بدونن... بلاخره فعلا" یه کم داغم .. ادامه رو می ذارم واسه بعد ... فعلا"... خداحافظ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد