علم در زندگی من

هر روز یک مقاله ی علمی زیبا!

علم در زندگی من

هر روز یک مقاله ی علمی زیبا!

افزایش بازدید وبلاگ

سلام دوستان !

مدتی بود گله ای از بازدیدکنندگان وبلاگ داشتم و اون درباره ی فروشگاه وبلاگ بود. ما حدود چند صد هزار تومان برای فروشگاهمان خرید کردیم اما ماسفانه استقبال از فروشگاه واقعا" کمتر از حد انتظار بود ...و این موضوع از اون جهت مهمه که ما به این موضوع به عنوان یک کمک خرج برای کارهای وبلاگ نگاه می کردیم ...در آخر دو تا خواهش از شما دوست عزیز دارم یکی این که حتما" به فروشگاه وبلاگ سر بزنید (از پنل سمت چپ) و دوم حتما" نظر خود را درباره ی اون و دلیل عدم استقبال از اون با ما در میان بگذارید...

                                                                                                                                          با تشکر!

نظرات 3 + ارسال نظر
عزیز 1 بهمن 1388 ساعت 02:43 ق.ظ

پس فهمیدی وقتی میگن "کل اگر طبیب بودی سرخود دوا نمودی" یعنی چی؟ وبلاگ مفتی باز میکنی و میخوای میلیونر شی؟ ای بیچاره... آخه این هم شد کار؟ این هم شد هنر؟

Admin 6 مرداد 1389 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.mihanblog.com

سلام دوست عزیز وگرامی خسته نباشید

وبلاگ Ultra1.mihanblog.com آماده هرگونه همکاری با دیگر وبلاگ ها جهت تکمیل کادر نویسندگان خود می باشد در صورت تمایل به همکاری می توانید به این وبلاگ مراجعه نموده و از بخش لینک نظرات ایشان درخواست خود را ارسال نمائید.

باتشکر تیم مدیریت

مصطفی 6 مهر 1390 ساعت 07:11 ب.ظ http://www.harkodam.persianblog.ir

سلام دوست عزیز من یک پسر هستم که بعد از مدتها کلنجار رفتن با خودم تصمیم گرفتم که یک وبلاگ برای محصولات یک شرکت درست کنم و پورسانت بگیرم...راستشو بخوای نمی خوام پدرم اینقدر برای من خرج کنه وقتی بهش میگم بابا پول بده می خوام برم تو زمین... آیا با لینک کردن من بهم کمک می کنی؟
تازه از نوشته هات خیلی خوشم امد ... بای...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد