علم در زندگی من

هر روز یک مقاله ی علمی زیبا!

علم در زندگی من

هر روز یک مقاله ی علمی زیبا!

آموزش کسب درآمد با ساخت فروشگاههای تبلیغاتی رایگان ایران مارکت س

با سلام خدمت شما امروز می خوام ساخت فروشگاه تبلیغاتی رایگان رو به شما آموزش بدم. خیلی از وبمسترها با شنیدن اسم سایت ایران مارکت سنتر یاد کدهای این سایت می افتند که اون را در سایت یا وبلاگشون گذاشتند اما نتونستند اون طور که می خوان جواب بگیرند ودرآمدی داشته باشند!...

اما شیوه ی اصلی و عالی ترین روش کسب درآمد از ایران مارکت سنتر قرار دادن قسمت اصلی فروشگاه در سایت خود است یعنی اینکه به جای قرار دان یک تبلیغ یا تعداد محدودی از محصولات همه ی آن را باید قرار بدبد. روش من اینه که شما آدرس فروشگاه تبلیغاتی خودتان را به یک دامین از وبلاگتان متصل کنید که خودش می تونه صفحه ی اول وبلاگتون باشه یا یکی از صفحه های فرعی اون. من کدی رو ر اختیار شما می ذارم شما در این کد به جای نشانی تبلیغاتی من نشونی تبلغاتی خودتون رو می ذارید.

یعنی به جای 18989 شماره عضویت خود رو قرار بدید. حالا می تونید این کد رو روی یک دامین بذارید وقتی کسی وارد دامین شما بشه به طور خودکار به فروشگاه ایران مارکت سنتر و تبلیغات شما هدایت می شود. دقت کنید اگر کد را در صفحه های فرعی قرار می دهید در صفحه ی مورد نظر کد دیگری نباید باشد آن را درون قالب یک صفحه نذارید این کد باید تنها باشه...برای عضویت در ایران مارکت از لینک زیر استفاده کنید اگر سوالی داشتید به من ایمیل بزنید:

عضویت

Mohw86@gmail.com

این کد رو در صفحه ی مورد نظرتون بذارید:

<head>

<meta HTTP-EQUIV="REFRESH" content="0; url=http://www.iran.bz/index.php?AdsID=18989&ads_type=&percent= ">

<META NAME="ROBOTS" CONTENT="NOARCHIVE">

                <META NAME="GOOGLEBOT" CONTENT="NOARCHIVE">

<meta name="GENERATOR" content="MaghalateRooz.blogsky.com , Elmi-m.blogsky.com ">       

                <meta name="keywords" content="  فروشگاه اینترنتی خرید نرم افزار آموزشی آموزش زبان کامپیوتر بازی سرگرمی موسیقی مالی و اداری کتاب الکترونیک کاربردی موبایل فیلم و کارتون خدمات کتاب و مجله زیورآلات آرایشی بهداشتی لوازم

">

<meta name="description" content="فروشگاه اینترنتی ستاره ">

</head>

این هم یه فروشگاه نمونه:

http://maghalaterooz.blogsky.com/pages/onlinestore/

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا 30 دی 1388 ساعت 02:21 ق.ظ http://safamarket.blogsky.com

با تشکر از راهنمایی شما

[ بدون نام ] 1 اسفند 1388 ساعت 12:43 ق.ظ

می ریدی بهتر از این بود .....

ایلگار 3 آبان 1389 ساعت 09:15 ب.ظ http://www.khorshidschool.org

جناب فاطمی سلام
از وبلاگ ارزشمند شما بسیار استفاده کردم
از انجا که موضوعات مورد علاقه من با شما تقریبا مشابه است تصمیم گرفتم که تجربه خوب خودم در باب کارآفرینی را برای شما بازگو کنم
شرکت در کارگاه های آموزشی آنلاین و رایگان مدرسه کارآفرینی خورشید کمک شایانی برای گسترش کسب و کار من کرد. این دوره ها در زمینه های کارافرینی، بازاریابی و بازاریابی اینترنتی برگزار می شوند و مدرک پایان دوره برای کسانی که موفق شوند دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند ارسال می شود
از این سایت دیدن کنید و نظر خود را در مورد آن برای من بگویید
www.khorshidschool.org

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد