علم در زندگی من

هر روز یک مقاله ی علمی زیبا!

علم در زندگی من

هر روز یک مقاله ی علمی زیبا!

یادداشت یک کنکوری۳

رقابت کنکور...رقابت سالم یا ... 

سلام! 

امروز یرای من یک تجربه ی جدید بود...قبل از کنکور همیشه فکر می کردم رقابت کنکور عادلانه است؛ ظرفیت دانشگاه ها واقعا زیاد است و اگر کسی که خوانده باشد کنکورش را خراب هم کند باز هم نتیجه ی مناسبی می گیرد و حقش ضایع نمی شود اما امروز چیزهای دیگری فهمیدم... من که چهار سال وقت را صرف کنکور کرده بودم با غلط زدن چند سوال ریاضی دارم از آینده ناامید می شوم تصورش برای خودم هم خیلی مشکل است....

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا 13 مرداد 1388 ساعت 10:04 ب.ظ http://persiangulf-shakari.de

دریای پارس میراثی ارزشمند است که از پس هزاران سال شکوه و تمدن ایران بزرگ برای ما به یادگار مانده است. کانون پژوهشی خلیج فارس با توجه به شیطنت برخی کشورهای بی هویت غربی و عربی٬ به منظور پاسداری ازاین پهنه آبی پرآوازه کشورمان٬ اقدام به پخش محصولات خود به صورت نامحدود ازطریق پست ٬با کمترین هزینه درسطح کشورنموده است.این محصولات شامل تی شرت خلیج فارس ، کلاه خلیج فارس ، خوکار فلزی خلیج فارس ، ساک دستی خلیج فارس می باشد که با لوگوی "خلیج فارس نماد ملی ما" مزین شده است.

چنانچه مایل هستید شما نیز در پاسخ به جاعلین تاریخ ایران زمین سهمی داشته باشید با استفاده از این محصولات در سطح جامعه ، نام ابدی خلیج فارس را زنده نگاه دارید . برای این منظور میتوانید به صورت زیر مبلغ را به شماره حساب خودپرداز کانون پژوهشی خلیج فارس وارد نموده تا در نخستین زمان بسته خلیج فارس به درب محل شما ارسال گردد :



شماره کارت خودپرداز بانک ملت: 1644934587

شماره حساب (قرض الحسنه متمرکز بانک ملت ٬ اشخاص حقیقی انفرادی): 6104337172055152

نام و نام خانوادگی دارنده حساب: روزبه پارساپور

آدرس پایگاه مطالعاتی خلیج فارس: www.Persiangulfstudies.com

آدرس ایمیل جهت ارسال شماره فیش واریزی و آدرس محل: Persiangulfstudies@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد